Tiada sesiapa yang mahu sebuah perkahwinan berakhir dengan perceraian. Jutawan kosmetik, Datuk Vida tetap akur dengan kententuan dan percaya tiada siapa boleh menolak takdir Ilahi sekiranya sudah ditentukan bukan jodohnya.

Ketika saat-saat duka dan tekanan sebegini, pasti ramai yang ingin tahu bagaimana Datuk Vida mengubati rasa hati sepaya lebih kuat mengharungi ujian ini.

Menurut laporan dari temubual eksklusif bersama Utusan Malaysia, Datuk Vida telah berkongsi sedikit sebanyak bagaimana dia berhadapan dengan situasi sebegini. Beliau memilih untuk terus membeli-belah. Lebih banyak beli, lagi sejuk hati.

IKLAN
View this post on Instagram

Sedih😭😭😭 Tapi inilah takdir, lumrah hidup. Sy dah SAH bercerai pagi ni. Kalau orang tnya kenapa, salah sape…Mengapa? Mmglah kita akan temui jawapan itu ini. Tp akhirnya..sy akur .. inilah rahsia Tuhan. Inilah ujian Inilah Anugerah… Atas titisan air mata untuk Lebih dekat denganNYA.. . . Sy cuba pertahankan bukan sekejap. Sy pernah rasa Allah ciptakan dia untuk sy. Tp sudah takdir, …Allah bg ujian kat saya…saya kena Kuat..kena redha, .. . Ooh macam ni… Allah nak bagi kebaikan. Yg penting, urusan pun jalan lancar… Walaupun hari ni Jumaat Byk bermula kebaikan.. Tapi saya…..huhu .. . Syg semua doakan sy dpt jd ibu yg baik ye.. Wanita yg berjaya. Wlau skrg air mata dh jadi mcm kering. Syg semua support bisnes sy yer? ❤❤😌😊 muahhh

A post shared by Dato' Seri Dr. Hajah Vida (@datoserivida) on

Oho, sudah tentulah dengan membeli-belah. Lagi banyak beli, lagi sejuk hati tu. Tetapi yang lebih penting lagi, malam-malam saya akan bermunajat. Saya jenis tidur lewat. Tidur sekejap, bangun balik untuk bermunajat kepada Allah.

Saya adu segala-galanya kepada Dia, kemudian saya akan tidur semula selepas subuh. Sehari saya cuma tidur lima jam sahaja. Tetapi peliknya, kalau orang lain tak tidur kurus, tetapi saya tetap macam ni….Hahaha!,

Pengasas Qu Puteh ini, akui dia kini serik untuk mendirikan rumah tangga lagi dan bercadang membawa keluarganya bercuti ke luar negara bagi menenangkan fikiran.

Like
Love
Haha
Wow
Sad
Angry

IKLAN