Gara-gara memuat naik foto sedang menikmati buah mangga di akaun Instagramnya, ramai peminat Linda Onn yang menyangka penyampai radio itu sedang berbadan dua. Walaubagaimanapun, Linda Onn tidak mengesah perkara tersebut dan mungkin beliau sebenarnya hanya ingin berkongsi dengan peminat bahawa buah mangga adalah buah kegemarannya.

Menerusi gambar yang dimuatnaik di Instagram, Linda Onn seolah-olah mengidam buah mangga yang digemarinya sehinggakan terpaksa menelefon penjual mangga online namun tiada stok.

Serius mamat Thai makan masam yang viral tu telah menghantui hidupku. Semalam telefon penjual jeruk mangga online..suruh hantar..tapi takde stok. So, kita buat sendiri je lah!! Oh btw, bawang kecik n limau nipis tu tak letak k. Gula garam sesedap lidah.. ??. Rasa macam yang biasa kita beli kat kedai buah potong tu. Yummyyyyy… acemmmm..

Linda yang sudah empat tahun mendirikan rumah tangga bersama Ungku Azhar Ungku Muhammad Maznan, 38 dan sebelum ini, menurut laporan dari Mstar, beliau  mengakui hidupnya lebih tenang tanpa sebarang publisiti murahan dan cerita-cerita sensasi seperti mana yang pernah dilaluinya sebelum berumahtangga.

IKLAN

Apa-apa pun kami berharap agar peminat tidak berhenti mendoakan agar beliau dan suami, dapat bergelar ibu dan bapa suat masa nanti.

Sumber IG Linda Onn

Like
Love
Haha
Wow
Sad
Angry