Terbaru menerusi Instagram jutawan kosmetik Datuk Seri Aliff Syukri, nampaknya dia begitu berang dengan sikap netizen yang menuduhnya bersikap kedekut untuk menaja AF Megastar.

https://www.instagram.com/p/BajtVvDnzag/?hl=en&taken-by=aliffsyukriterlajaklaris

“Jangan salahkan saya, kalau korang hebat sangat korang jer sponcor”

Difahamkan ramai netizen mempertikaikan tajaan hadiah yang diberikan kepada peserta  dan pemenang terlalu sedikit sehinggalah Aliff dikecam teruk.

“aku sponcor berjuta2 okey ..hak hadiah smua bukan hak saya..Suka2 korang je nak kutuk saya kedekut la bg hadiah kat sorang pemenang je lah….ko ingat af tu rancangan Aliff Syukri kamarzaman ke? tu rancangan astro…ingat bila kita sponsor kita boleh buat suka2 ke apa yg kita nak nak naik stage pun kena minta kebenaran..”

IKLAN

Aliff menegaskan bahawa rancangan itu melibatkan wang berjuta-juta ringgit bagi menjayakannya dan hadiah buat pemenang hanyalah sebahagian dari tajaan.

“saya ni bayar berjuta ya utk sponsor jadi kalau korang2 tak tau baik korang diam jer ..korang tau tak nak cari duit ni aku separuh mampus korang nmpak aku seronok jee tp aku memngagau cari duit nak bayar kat astro korang pikir tak??…korang ni mmg dah terbiasa mengutuk jadi ada je benda yg di cari salah…padahal x ada kaitan pun dgn saya”

Semalam berlangsungnya konsert final AF Megastar dan setelah mengharungi beberapa peringkat pertandingan kini penyanyi Idayu boleh menarik nafas lega apabila telah dinobatkan sebagai juara keseluruhan konsert megastar 2017 dan layak menerima wang tunai sebanyak seratus ribu ringgit tajaan D’herbs.

Like
Love
Haha
Wow
Sad
Angry