Isteri Dedah Penyanyi Rap Popular Curang Dengan Wanita Lain?

Difahamkan, rumah tangga mereka mula berantakan selepas wanita itu mengetahui bahawa suaminya telah menjalinkan hubungan dengan wanita lain.

Mesti Baca

Gempar! Pengarah & Suami Aktres Terkenal DM Teman Lelaki Nur Sajat?

Kontroversi mengenai usahawan sensasi Nur Sajat telah menarik ramai perhatian untuk memberi kenyataan termasuklah para selebriti iatu suami kepada...

Mak Ayah Dihina Sampai Panggil ‘Bodoh’? Dekati Kisah Kak Girl Yang Menyentuh Hati

Kak Girl sebak hingga mengalirkan air mata dalam sebuah video temubual eksklusif bersama selebriti dan influencer oleh Subhome. Dalam video...

Memakai Gelang Berlian Puteri Diana, Ini Alasan Meghan Markle

Meghan Markle memakai perhiasan istimewa sewaktu wawancara beliau yang bakal datang dengan Oprah Winsfrey. Memakai Gelang Berlian Mendiang Puteri Diana Sewaktu...

Menerusi beberapa perkongsian di laman Insta-story milik seorang wanita, dipercayai suaminya yang juga penyanyi rap popular telah berlaku curang.

Wanita Dedah Suami Curang

Difahamkan, rumah tangga mereka mula berantakan selepas wanita itu mengetahui bahawa suaminya telah menjalinkan hubungan dengan wanita lain.

“Sembang kau, aku halau keluar dari rumah. Sebab aku tengok video kau membont*t betina sund*l kau.

“Dalam kereta luggage siap lengkap pakaian seluar dalam kau, berus gigi apa semua. Tak bawa masuk rumah sebab sebelum tu kau tinggalkan anak bini kau berminggu masa PKP nak jaga b*bi kau kat the fennel.

“Kesian dia dah tua tinggal sorang-sorang kan. Mak bapa tinggal kat Subang. Jauh sangat. Apalah sangat anak bini kau ni. Menyusahkan je nak bercinta-cinta,” tulisnya.

Lafaz Cerai Empat Kali 

Lebih mengejutkan, wanita itu turut mendedahkan bahawa suaminya telah melafazkan cerai sebanyak empat kali terhadapnya sebelum ini.

Malah dakwanya lagi, penyanyi tersebut juga sanggup meninggalkan keluarga yang tengah sakit demi berjumpa dengan wanita itu selain turut memberitahu ingin berkahwin dengannya.

“Nak cakap aku jangan jadi isteri kurang ajar. Kau dah lafaz cerai 4 kali semua sebab sund*l kau”

“Sebab aku diam selama ni. Makin lama makin teruk. Bila aku bersuara. Aku yang salah. Kau buat aku macam musuh. Sebab aku tak nak layan sund*l kau, tak nak layan drama korang dua”

“Aku merayu melutut kat kaki kau. Aku belum habis pantang. Minta kau fokus kat keluarga ni anak-anak kecil lagi”

“Kau keluar 4 jam pergi the fennel cakap nak putuskan. Balik-balik kau bagitahu aku korang nak kahwin 10/8,”

“Bila masa kau kena pilih satu keluarga kau tengah sakit sebab kau berjangkit demam sebab jumpa dengan sund*l kau yang baru touchdown Malaysia balik dari mengerjakan umrah, kau pilih pergi jaga dia”

“Tinggalkan anak-anak kau yang kecil ni dengan bini kau kat rumah tengah sakit-sakit

“Oh not to mention sexting korang. Bila betin* kau tengah umrah depan Kaabah,” dedahnya lagi.

Menerusi carian Murai.my, kelihatan netizen mula membanjiri ruangan komen Instagram isteri penyanyi itu dengan pelbagai kata-kata semangat.

Terkini

Unik & Menarik! Koleksi Alphabet dUCk Cipta Kelainan Kepada Si Pemakai

Dengan membawakan huruf abjad A – Z, dUCk mengajak orang ramai untuk “Jadi Diri Anda Yang Sebenar” (Truly be...

Artikel Berkaitan