Pasangan romantik ini memang biasa kita lihat denagn cerita yang kurang enak. Kemesraan mereka berdua di hadapan khalayak adakalanya kurang disenangi oleh banyak pihak.

Baik Johan mahupun Ozlyn, walaupun mereka memang sering berkelakuan begitu romantis, mereka akui masih tahu batas-batasnya. Dan kerana tidak mahu masyarakat terus mengecam, mereka merasakan ikatan perkahwinan adalah jalan terbaik untuk mengakhiri kata-kata negatif itu.

Kredit Foto: ammboi.com

Sejak adanya media sosial ini, banyak video-video mereka bersama keluarga mencuri tumpuan orang ramai. Namun ada yang tidak mengetahui personaliti Johan dari sudut yang berbeza dan kini Ozlyn ingin mendedahkan ini pada peminat.

Kredit Foto: malaysianaccess.com

Ozlynn berkongsi kisah aneh pada malam pertamanya bersama Johan di laman Instagramnya. Siapa yang tak terkejut jika hal dalam selimut mahu didedahkan. Boleh bikin hangat macam ni. Jom kita lihat apa yang dia ingin kongsikan.

“Aku x tau la mlm pertama org lain lepas nikah.. tp mlm pertama aku lepas nikah shuben aku bwk Quran atas katil.. (dlm hati ermm mesti laki aku nak test aku pandai baca ke x.. mulut aku laju jek nak baca.. maklom la org sekolah agama.. dia x tau lak brp kali aku khatam..) time shuben aku baca dlm rumi.. Al fatihah.. ok diam kejap.. kemudian di terangkan satu persatu setiap kali jumpa huruf “ba” bermaksud “dgn” dan kenapa dia baris atas.. kenapa bwh.. kenapa itu.. kenapa ini.. dr bangga nak bgtau brp kali aku khatam trus jd diam bila dia ckp dia belajar 4 thn baru khatam.. maksud khatam dia ngan aku beza.. dan begitu la hari2 berikutnya.. dia bwk Quran atas katil sblm tdo.. Skrg anak dh 4 kami masih mengaji.. Alhamdulillah anak sulung surah2 lazim dh tau makna.. kalau bukak ikim fm.. ada bacaan surah dia duk belkg translate.. maaf bkn nak menunjuk.. byk lg yg kurang kat keluarga kami.. tp saja nak ingatkan.. kalau kita boleh baca novel smp nangis sb paham isi kandungan novel tuh nape bkn Quran kan?.. xmo tunjuk pandai sb kami tau ramai lg org yg pandai.. sb kami pon masih belajar dan terus belajar.. nak seribu daya xnk seribu dalih… utk aku.. dan pesanan utk diri sendiri jugak ” ko belom hebat kalau x paham isi quran”

Sumber

IKLAN
Like
Love
Haha
Wow
Sad
Angry