‘Bila Qayyum Besar, Dia Boleh Cari Mak Dia’- Nur Shahida

Mesti Baca

Ingat Lagi ‘Rrama’ Dalam Cicak Man 2? Kini Tamara Berusia 46 Tahun & Bakal Terima Menantu

Masih ingat lagi dengan pelakon sinetron popular di era 90an, Tamara Bleszynski? Kalau anda tak ingat, dulu aktres cantik...

‘Nak Muntah’- Maria Ozawa Kenang Hari Pertama ‘Shooting’ Selepas 6 Tahun Bersara Dari Filem Porno

Setelah membuat pengakuan telah bersara dari industri filem porno, ternyata kehidupan Maria Ozawa menjadi perhatian media. Wanita berusia 35...

“Alahai Nenek Herot Ni”- Zarina Anjoulie Balas Sindiran Bekas ‘PA’ Aliff Syukri

Pelakon dan usahawan Zarina Anjoulie menerusi laman Instagram nya menyelar tindakan bekas pembantu peribadi Dato Sri Aliff Syukri, Melati...

Selepas mendengar nasihat dari pengikutnya di Instagram, akhirnya Datin Seri Nur Shahida telah membuat keputusan untuk tidak mahu pulangkan semula Qayyum kepada ibu kandungnya. Terdahulu, ibu kandung Qayyum pernah menyuarakan hasrat untuk meminta semula anaknya menerusi sebuah pesanan kiriman ringkas kepada Shahida.

Menerusi kenyataannya di Instagram, Shahida membuat keputusan ini demi menjaga perasaan Qayyum. Shahida berkata, selepas Qayyum dewasa kelak, dia akan cari sendiri ibunya yang sebenar. Bagi Shahida, tugasnya adalah untuk membesarkan Qayyum dan memberikan terbaik kepadanya sama seperti anak-anaknya yang lain.

Menerusi entri terbarunya, Datin Shahida telah mencurahkan luahan hatinya dalam kapsyen video tersebut.

View this post on Instagram

Qayyum saya tak akan pulang……sebab dia bukan bola,bila x nak dia bagi,bila nak, ambik semula…saya perlu fikirkan perasaan qayyum….bukan perasaan saya dan bukan perasaan mak dia…..bila dah kenal orang dan kemudian saya bg pada orang yg dia x kenali…..saya pun bukan sempurna juga x cukup baik utk jaga qayyum,tapi saya tahu Allah tu lebih pandai menilai…kalau pasal bibik nak jadi kan isu,bukan dia x kenal bibik saya…siapa yg layan dia yg jaga dia waktu di rumah saya,siap bermanja dgn bibik tu…melayan makan minum dia……. . Tapi bila qayyum besar dia boleh cari mak dia sbb dia kena tahu siapa dia dan siapa ibu dia….tugas saya membesar dan mendidik dia,bg yg terbaik utk dia,sama mcm saya didik anak saya,cmm mana saya garang dgn anak saya,mcm mana saya pastikan anak saya dgr cakap….saya akan buat benda yg sama…… . tq for advise semua..saya baca satu2 saya nilai…..inilah yg terbaik…. .

IKLAN




A post shared by Nur Shahida Mohd Rashid (@shahidadherbs) on

Sebelum ini Shahida menolak sekeras-kerasnya dakwaan seorang netizen yang mendakwa pembantu rumahnya cuba mendera Qayyum dengan menunjal kepala. Hal itu telah dilihat dalam video yang disebarkan oleh pengguna akaun Instagram @nuralya913. Pada masa sama, Nur Shahida turut menegur gadis tersebut yang didakwa cuba menimbulkan fitnah terhadap pembantu rumahnya itu.

Terkini

Lagu Aniq Muhai Trending Selepas Menang Anugerah Nasyid Malaysia!

Pendatang baharu, Aniq Muhai kini semakin dikenali ramai apatah lagi selepas dinobatkan sebagai Artis Nasyid Baharu Pilihan di malam...

Artikel Berkaitan