“Alahai Nenek Herot Ni”- Zarina Anjoulie Balas Sindiran Bekas ‘PA’ Aliff Syukri

Dalam pada itu, meninjau ke laman Insta-story Melati dia akui tidak berasa gentar dengan segala kecaman orang lain kerana hanya menggunakan akaun Instagram sendiri untuk memuatnaik sebarang luahan peribadi.

Mesti Baca

Pelakon dan usahawan Zarina Anjoulie menerusi laman Instagram nya menyelar tindakan bekas pembantu peribadi Dato Sri Aliff Syukri, Melati Abd Ghani yang bertindak memerlinya menerusi sebuah hantaran di Instagram sebelum ini.

Tidak Akan Teragak Untuk Saman

Difahamkan, Melati telah memerli Zarina setelah pelakon itu akui rujuk semula dengan bekas suami, Eilyas Azhar. Dalam hantaran tersebut, Zarina turut berkata tidak akan teragak-agak untuk mengambil tindakan undang-undang terhadap Melati sebelum memadam hantaran tersebut tidak lama kemudian.

“Sis,miskin buat cara miskin sis sebab kalau surat saman dah sampai kat (dekat) kau sekali lagi muka kau pucat nak nangis aku kejekan” tulis Zarina

Dalam pada itu, meninjau ke laman Insta-story Melati dia akui tidak berasa gentar dengan segala kecaman orang lain kerana hanya menggunakan akaun Instagram sendiri untuk memuatnaik sebarang luahan peribadi.

Melati Tidak GentarĀ 

Malah, Melati turut berkongsi tangkap layar hantaran pengikut Zarina yang memintanya untuk berhenti memerli pelakon itu dan hanya fokus pada perniagaan bergedil yang diusahakannya.Namun bagi Melati,dia tidak takut pada sesiapa dan hanya percaya dan takut pada Allah SWT.

“Dik ko ni macam takde Allah lak (pula). Rezeki dari Allah bukan dari sesiapa dik. Akak takut Allah je” tulis Melati

Pada Selasa lalu, Zarina akui telah kembali bergelar isteri selepas dia mengejutkan ramai pihak apabila mengumumkan perkahwinannya bersama Eilyas pada 17 Julai tahun lalu sudah berakhir. Sebelum itu, Zarina juga pernah mendirikan rumah tangga dengan seorang pemuda dari Brunei pada 2015, namun bercerai pada Disember 2016. Hasil perkahwinan, mereka dikurniakan seorang anak lelaki, Awangku Gabriel Martin Ezra.

Terkini

Rahsia Kecantikan Kulit Glowing Pelakon Bollywood – Kareena Kapoor

Siapa yang tidak mengenali pelakon cantik Bollywood ini, Kareena Kapoor. Pelakon filem Kabhie Kushie Kabhie Gham ini walaupun usianya...

Artikel Berkaitan