‘Terima Kasih Banyaklah!’- Zarina Zainuddin Kesal Bekalan Air Di Rumah Kena Potong

Mesti Baca

Patutlah Cantik! Selain Neelofa 10 Artis Wanita Ini Berdarah Kacukan

Mungkin ramai yang tidak tahu bahawa di Malaysia sebenarnya ramai artis wanita yang berdarah kacukan atau campuran dan kebanyakannya...

Dahsyat! 4 Item Ini Habis Dijual Setelah Digunakan Oleh Rosé Blackpink

Sebut sahaja BLACKPINK, sudah tentu membayangkan sebuah kumpulan K-Pop wanita yang sangat terkenal sehingga peringkat antarabangsa. Apa sahaja yang...

“Bukan Anda Buat Kerja Tuhan”- Alicia Amin Pertahankan LGBTQ

Rata-rata masayarakat di Malaysia sudah mengetahui bahawa LGBTQ (Lesbian, Gay, Bisexual, Transgender, Questioning) tidak dibenarkan di Malaysia malah telah...

Pelakon Zarina Zainuddin hari ini meluahkan rasa kecewanya terhadap tindakan Pengurusan Air Selangor. Menurut hantaran terbarunya di akaun instagram rasminya @zarinazainuddin, Zarina memuatnaik sebuah foto dimana bekalan air di rumahnya dipotong.

Katanya, pihak Pengurusan AIR SELANGOR langsung tidak menghantar bil semasa dan secara tiba-tiba dipotong serta merta. Ibu kepada dua anak istimewa ini merasa kesal dengan tindakan AIR SELANGOR, malah dia buntu bagaimana mahu untuk menyelesaikan hal ini.

“Bil tak sampai tiba-tiba air dah kena potong. Ada akal ke kenapa bil api boleh sampai elok, bil air tak sampai sampai tetiba air kena potong. Terima kasih banyaklah, kes macam ni saya nak rujuk kat mana ? Anak saya mana tau air takde ke api takde ke dia cukup masa kencing berak cari toilet pastu nak cuci dgn apa ke! Saya ni bujannya pandai sangat, last last nanggis jer laaa!”- tulisnya di kapsyen.

Di ruangan komen, rata-rata pengikutnya meluahkan rasa simpati dan menasihati Zarina supaya dapat menguruskan bil secara dalam talian atau menggunakan aplikasi AIR SELANGOR. Salah satu komen dari pengikutnya juga menerima nasib yang sama dan memberitahu AIR SELANGOR tidak menghantar lagi bil semasa.

Sementara itu, Zarina telah memuatnaik sebuah video terbaharu di laman Instagramnya dan memaklumkan dia sudah menyelesai bil air tersebut.

View this post on Instagram

A post shared by Zarina Zainuddin (@zarinazainuddin_)

IKLAN




Murai MY berharap semoga dipermudahkan urusan Zarina dan keluarga. Anda semua dah semak bil air semasa anda? Anda boleh semak dengan daftar di sini.

 

Terkini

Peguam Yakin, Zarina Anjoulie Akan Menang Kes Saman Oleh Nurfaralinah

Mahkamah Tinggi Malaya Negeri Sembilan membenarkan permohonan yang dikemukakan oleh Zarina Anjoulie untuk membatalkan penghakiman yang dimasukkan oleh Nurfaralinah...

Artikel Berkaitan